Cement przez internet

Cement przez internet

samochody z cementemFirma Lafarge Cement wdrożyła nowatorski system elektronicznej obsługi klienta (ECOK).

Z platformy internetowej korzysta coraz szersza grupa klientów. Usługa umożliwia składanie zamówień na cement, śledzenie statusu ich realizacji oraz bieżące monitorowanie rozliczeń klienta. Dostęp do usługi on-line jest możliwy przez całą dobę, co jest dużym ułatwieniem dla klientów. Dzięki usłudze każdy klient może bezpiecznie złożyć zamówienie na cement, śledzić status oraz historię swoich zamówień, a także bieżące warunki handlowe,
w tym ceny i aktualny kredyt handlowy. Użytkownicy mają również dostęp do kopii faktur oraz mogą tworzyć własne statystyki zakupów.

W serwisie można także zapoznać się z pełną ofertą producenta, znaleźć szczegółowe informacje na temat usług i produktów wraz ze specyfikacją techniczną cementów luzem i workowanych.To bardzo wygodne rozwiązanie, gdyż klienci mogą zamówić cement i monitorować status zamówienia o dogodnej dla nich porze, a nie jedynie w godzinach pracy biura sprzedaży. System pozwala też szybko nawiązać bezpośredni kontakt z zespołem specjalistów z Centrum Obsługi Klienta. Dostęp do konta jest zabezpieczony loginem i hasłem, odrębnym dla każdego użytkownika. Sukcesywnie zwiększa się również wartość zamówień składanych przez ECOK. Z danych firmy wynika, że aż 65% wszystkich zleceń jest realizowana na rzecz składów budowlanych oraz hurtowni. Kolejnymi odbiorcami są wytwórnie betonów i prefabrykacji.

zamówienia realizowane przez ECOK

Oceń artykuł
4,67 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i dodaj swój komentarz

Opracowanie: Redakcja

Źródło: Lafarge Cement

Polecamy Ci również

Zobacz także